Obserwatorzy

poniedziałek, 11 czerwca 2012

Marynarka w niebanalnym kolorze

Marynarka w niebanalnym kolorze jak najbardziej ok :)

Jej kolor - marchewkowy postanowiłam połączyć z bandażową czarną spódniczką, białą bokserką, balerinkami, a jeśli chodzi o biżuterię - postawiłam na trupią czaszkę na łańcuszku :)

Marynarka i spódniczka pochodzą od avantisklep , który działa na allegro. Z czystym sercem mogę Wam polecić ten sklep - wysyłka błyskawiczna, a jakość rzeczy świetna, zachęcam do przejrzenia ich asortymentu : http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9741959

Blazer – avantisklep
Spódniczka – avantisklep
Bokserka, baleriny – no name
Czacha - romwe


kolor marynarki <3

czachaa

48 komentarzy:

  1. zamawiam od avantisklep :) też polecam :)

    uwielbiam taki styl!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam marynarki w tak niebanalnym kolorze jak ta .
    Polączenie jej z czarną spódniczką było strzałem w 10 <333

    OdpowiedzUsuń
  3. ale marynarka <3 :O cuuudna<3!!!!
    czacha <3!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna marynarka w pięknym kolorze. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie niebanalna :) swojego czasu chorowałam na taką ale jakoś mi przeszło :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ` Świetna ta marynarka ;) Ma cudowny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor marynarki niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jest ta marynarka ♥
    Outfit genialny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. marynarka i naszyjnik cudowne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolor marynarki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna jest ta marynarka :)
    również mam rzeczy z tego sklepu - świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolor i piękny krój ! ;) marynarka na 5+

    obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Marynarka cudeńko!!! ;) pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna marynarka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ja kocham czerwienie <3
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń