Obserwatorzy

czwartek, 19 lipca 2012

And the next lovely dress :)

Uwielbiam tę sukienkę chyba ze wszystkich, które mam, bardzo lubię jej krój, kolor i lekkość.
Sukienka jest wiązana na szyi, jej górna część jest usztywniana, kolor - ostatnio jeden z moich ulubionych :)
Zdecydowanie nadaje się na wesele :)
postanowiłam dodać do niej moje czarne zamszowe czółenka, bransoletkę a'la pandora i srebrne kolczyki :)

Macie w te wakacje jakieś imprezy typu wesela ? Macie już przygotowane kreacje? :)


sukienka pochodzi ze strony : http://lillyline.pl/
Sukienka – lillyline
Buty – mcarthur
Bransoletka – la tienda
Kolczyki – galeria




 


20 komentarzy:

  1. Piękna sukienka i bransoletka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o wow fantastyczna i kolor przepiekny:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka. Ma bardzo ciekawy krój. Radzę do niej dobrać np. czerwona torebkę i czerwone buty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam wesele w sobotę. ;) Byłam w miętowej, koronkowej sukience. Z resztą są zdjęcia na blogu. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna jest!:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest śliczna ♥
    Bransoletka ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. ` Zakochałam się w Twojej sukience *.* Ja w tym roku raczej nie będę miała imprez tego typu. W zeszłym tygodniu miałam jednie chrzciny siostrzeńca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękny kolorek ;* + zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka jest idealna!! wyglądasz genialnie :)
    pozdrawiam i zapraszam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń