Obserwatorzy

wtorek, 17 lipca 2012

Kokosowy sorbet & Waniliowy scrub



nazwa : Kokosowy sorbet do mycia ciała
firma :  Farmona
pojemność opakowania :  225 ml


od producenta :
Kokosowy sorbet do mycia ciała – doskonale myje, natłuszcza oraz wygładza skórę. Na długo pozostawia uczucie świeżości i apetycznie słodki, egzotyczny zapach. Nowy sorbet do mycia ciała został stworzony z myślą o tych, którzy cenią produkty naturalne i chcą podarować sobie chwile przyjemności. Pojemność 225 ml. Cena ok. 12,50 zł
www.farmona.pl


moja opinia :
Oczywiście zapach! Przecudny! ten zapach sprawia, że chce się po prostu zjeść ten sorbet jak koktajl ze świeżych bananów i kokosów :P  Zapach jest bardzo intensywny i jakiś czas utrzymuje się na skórze. Po użyciu tego sprcyfiku, zauważyłam, że skóra jest gładsza niż przedtem.
Jako minusy uważam konsystencję - trochę zbyt rzadka i co za tym idzie - troszkę mało wydajny.
Mimo minusów uważam, że warto go przetestować - jest świetny na poprawę humoru, polecam :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------




nazwa : Waniliowy scrub do mycia ciała
firma :  Farmona
pojemność opakowania :  225 ml

od producenta :   
wyjątkowy kosmetyk do mycia oraz pielęgnacji ciała. Idealny dla pań, które cenią produkty naturalne i chcą sobie podarować chwile przyjemności. Ekstrakt z wanilii i dojrzałych daktyli błyskawicznie poprawia kondycję skóry, drobinki ścierające skutecznie usuwają zanieczyszczenia oraz martwe komórki naskórka. Pojemność 225 ml. Cena ok. 12 zł


moja opinia :
Dobrze spełnia swoją rolę - wygładza skórę. Gęsta konsystencja, opakowanie, dzięki któemu można zużyć cały produkt, wydajny, Scrub posiada duże drobinki, dzięki czemu dobrze usuwa stary naskórek
minus  - troszkę za mocny zapach wanilii.

Mimo zapachu, który mnie troszeczkę drażni, polubiłam ten produkt ze względu na jego działanie, które opisałam powyżej. Ponieważ scrub jest troszkę ostry, nie poleciłabym go osobom ze skórą naczynkową .


17 komentarzy:

  1. kokosowy sorbet! mmm pycha! scrub też może być niezły :)
    pozdrawiam i zapraszam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że pięknie pachną! ;)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Głodna się zrobiłam.^^
    Ale nazwy apetyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham kokosowy zapach . ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tą firmę ;D głównie przez zapach ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam go w sklepie :)
    -zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ` Bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja nie lubię zapachu kokosa... ;p dlatego takie produkty omijam szerokim łukiem ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach muszą mieć cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach sorbetu oraz scrubu kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedyś miałam ich kosmetyki, ale mi nie podeszły :(

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie odkryłam Farmonę i bardzo mi kosmetyki tej firmy odpowiadają!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja kocham serię sweet secret! właśnie zużyłam mus kawowy i kupię ponownie tego banana :) <3

    OdpowiedzUsuń