Obserwatorzy

poniedziałek, 2 lipca 2012

kwiecista i falbaniasta

Witam wszystkich czytelników w wakaacje :) ah, jak ja długo na nie czekałam, ten rok był dla mnie baardzo męczący, te dwa miesiące odpoczynku bardzo mi się przydadzą :)
Jak Wam mijają wakacje ? :)

co do stylizacji : mam na sobie kwiecistą sukienką od mixmoss. Jej krój (duża ilość falban)podkreśla jej oryginalność. Ponieważ sukienka jest dość kolorowa, zdecydowałam się na czarne czółenka i karmelową torebkę a'la chanelka :)


Sukienka – mixmoss
Buty – mcarthur
Torebka – bazarek







 

 


34 komentarze:

  1. jaka śliczna kobieca sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest ta sukienka. Idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest śliczna ♥
    A wakacje mijają potliwie :D Bo jest bardzo ale to bardzo gorąco oraz duszno w Kielcach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj u mnie też baardzo upalnie ;p

      Usuń
  4. śliczna ta sukienka:)

    p.s. nie wiesz co z tą bluzką, którą u Cb wygrałam? do tej pory jej nie dostałam
    http://katia-blog-katia.blogspot.com/2012/06/wyniki-giveavaya-z-reecn.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a próbowałaś się z nimi skontaktować? Czy nie pisali do Ciebie nawet? podałam im twojego maila tak jak chcieli. Kurcze, ja też próbuję się z nimi skontaktować, ale nie odpisują... :/

      Usuń
  5. fajna, kobieca, podkreśla 'kobiece kształty' :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie, bardzo fajna kiecuszka!

    OdpowiedzUsuń
  7. ` Śliczna jest ta sukienka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka i buty są cudowne :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń