Obserwatorzy

środa, 11 lipca 2012

Perfekcyjna mała czarna

Dzisiaj pokażę Wam przecudowną "małą czarną". Postawiłam na klasyki : czarne czółenka i perełki.

 

Sukienka uszyta jest z lekko śliskiego materiału dzięki czemu sukienka "nie obłazi" i ładnie się układa. W jej kroju bardzo przypadło mi jej rozkloszowanie dzięki nie wygląda tak zwyczajnie :) Utrzymana jest w stylu Audrey Hepburn - to również bardzo mi się podoba :D

Mała czarna pochodzi ze sklepu amazinggirl  ,   to bezpośredni link do sukienki : klik 

 

Mam dla Was rabat 5% na zakupy w sklepie amazinggirl - aby go uzyskać, przy dokonywaniu zakupów wpiszcie kod : "Katia blog"  :)


Sukienka – amazinggirl
Buty – mcarthur
Perełki - novenove



Dodałybyście jakiegoś żywego koloru czy zostawiłybyście tak, jak jest ? :)

22 komentarze:

  1. Skromnie, klasycznie - bardzo mi się podoba (:
    Nie dodałabym żadnego innego koloru^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj masz nosa do pięknych sukienek ! Ta jest wspaniała ! Nic dodać, nic ująć.

    Pozdrawiam:*
    www.love-arts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka jest bardzo ładna :P
    a z tym kolorem , hm tutaj jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka b.ładna.gdzie kupiłaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w podpisie pierwszego zdjęcia napisałam "metkę" :)
      sukienka pochodzi z http://amazinggirl.pl/sukienki.html

      Usuń
  5. świetnie :D dodaj jaką bransoletkę ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sukienka:P
    pisałam do tego sklepu REECN i mi odpisali, moja bluzka już wysłana została 22 czerwca, dostałam link ze strony, z której mogę śledzić całą drogę przesyłki. Zobaczymy czy dojedzie;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro dali Ci tego linka, to znaczy, że na prawdę wysłali :)
      Niestety nie mogę tego stwierdzić co do mojej przesyłki :/ piszą mi, że paczka została wysłana, ale jak się ich pytam o szczegóły, to nie odpowiadają na moje pytania :<
      No ale najważniejsze, że z Twoją nagrodą wydaje się wszystko ok :) kamień mi z serca spadł, bo już bałam się, że coś sknociłam, i pomyliłam coś w danych :P

      Usuń
  7. pięknie wyglądasz, masz genialną figurkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Klasycznie - bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mała czarna. idealna na każdą okazje! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest genialna i w bardzo praktycznym kolorze . Przyda ci się na wiele okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna <3! Uwielbiam takie klasyczne sukienki:).

    OdpowiedzUsuń
  12. ` Śliczna jest! :) Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale Ty masz dużo sukienek ,zazdroszczę :))
    ta jest śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no trochę się tego nazbierało :P

      Usuń