Obserwatorzy

niedziela, 22 lipca 2012

Z podwyższonym stanem

Spodenki z podwyższonym stanem według mnie bardzo fajnie wyglądają z czarnymi rajstopami i trampkami. Niedawno widziałam gdzieś takie zestawienie szortów z rajtkami i postanowiłam spróbować :)
Założyłam czarny waterfall a pod spód białą bokserkę. Jako biżuteria - czacha :)


http://www.oasap.com/  <--- proszę o kliki :*

Spodenki – oasap  (proszę o kliknięcie:)
Trampy – dobretrampki
Bokserka – sh
Waterfall – sh
Rajtki – nn
Czacha - romwe







44 komentarze:

  1. Ale ty się świetnie ubierasz! :) Wchodzę na bloga prawie codziennie ale nie komentuję często bo mi się nie chce ;D
    A spodenki są genialne.♥

    OdpowiedzUsuń
  2. spodenki bardzo mi się podobają i narzuta świetna! ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetne spodenki !!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super strój, zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. super te spodenki - sliczny outifit:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne spodenki, jednak czarne rajstopy zostawiam dla sukienek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ` Polowałam ostatnio na czarne spodenki z wysokim stanem, ale nigdzie takich nie było. Jedynie kolorowe, a takich nie chciałam. Będę szukała dalej, bo takie spodenki są naprawdę świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, polecam :) Oprócz wyglądu, są również bardzo wygodne :D

      Usuń
  8. swi8etne spodenki, co do łancuszka z czaszką kiedyś miałam manie na punkcie czaszek :D

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczywiście, połączenie spodenek z rajstopami jest super, idealne na chłodniejsze dni :) bardzo fajne te szorty!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne są te spodenki ♥
    Trampki ♥ Czacha ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne trampki i spodenki ! :)
    Zapraszam do mnie na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zaryzykowałam i na szczęście nic mi nie odpadło. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to fajnie :) Masz mocne włosy :)

      Usuń
  13. świetne są te spodenki1 :D idealnie dopasowałaś dodatki! :D ( buty, naszyjnik)

    OdpowiedzUsuń
  14. zmieniłabym bokserkę, na luźniejszą, niedbale włożoną do spodenek, białą lub z nadrukiem, ale i tak całość wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam trampki <3 ! sama mam około 3 par :p
    Czerwone są śliczne !

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj :)
    Chciałabym serdecznie zaprosić cię na mojego nowego bloga poświęconego fotografii. Przepraszam za tzn. `spamowanie`, lecz jest to tylko wiadomość do osób które aktualnie obserwuję. Fotografia jest moją pasją od bardzo dawna i miło będzie jeśli wpadniesz i będziesz oglądać moje poczynania :)

    Pozdrawiam

    http://fotografia-pcieslak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojacie jak mi się marzą takie spodenkiiii!!!! :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  18. Matko jaka jesteś chuda *.*
    Świetnie Ci w tych spodenkach :D

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja ;D A wisiorek po prostu niesamowity ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. szorty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. od dawna poluję na spodenki tego typu ^^
    świetny outfit ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądają <3 :D
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne ;)
    Proszę zajrzyj do mnie zaoberwuj skomentuj ja zrobię to samo ! ♥ www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś świetna !
    Często obserwuję twój blog ; )) ŁĄdny komplet . ;)
    Może zechcesz wejść do mnie ? Dopiero zaczynam ..
    http://ont-leur-propre-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne szorty, idealnie pasuję do twojej figury! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Czarna cześć stroju podoba mi się bardzo bardzo!! A jeszcze jak z sh to napewno po okazyjnej cenie!!

    OdpowiedzUsuń