Obserwatorzy

sobota, 25 sierpnia 2012

kochane szorty

Niedawno do mojego domu zawitała paczka od oasap, a w niej urocze koronkowe szorty.
Od razu jak je zobaczyłam, pomyślałam, że z błyszczącą białą bluzką będą tworzyć zgrany duet, a, że czarne czółenka i pierścionek (też oasap) ładnie wpasowują się w stylizację, nie odmówiłam im w niej udziału ;-)

Bluzka – nn
Szorty – oasap
Czułenka – mcarthur
Pierścionek - oasap













Będę bardzo wdzięczna za kliki w ten link :  klik

z góry dziękuję :*

59 komentarzy:

  1. fajna stylizacja i kiliknełam :)
    miło by było za to smo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialnie wyglądasz;) świetna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne szorty i pierścionek !! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierścionek jest boski <3
    śliczne szorty ;)
    http://aboutmeandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe spodenki i pierścionek : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne szorciki :)



    www.perfection-and-harmony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodenki ♥ Pierścionek ♥
    Kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierścionek i buciki cudo! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. pierścionek jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny materiał koszuli! : )

    OdpowiedzUsuń
  11. z chęcią bym Ci ukradła te szorty ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. aah też mam te szorty :)
    super są!
    dziękuje za miłe słowa,
    pozdrawiam
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj jeśli jeszcze nie byłaś zapraszam na - http://ashplumplum.blogspot.com/ : ) pozdrawiam

    a szorty ekstra !:D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne, też mym musiała w takie się zaopatrzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te szorty.:))
    Fajny zestaw na rozpoczęcie roku szkolnego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć! :) Bardzo podoba mi się Twój blog, więc jak byś chciała wymienić się obserwacjami to zaraszam:) Co Ty na to? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. te szorty są idealne no i koronkowe;) świetna stylizacja w fajnym stylu;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję ;* Podobają mi się te szorty ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne pierścionki! :)
    Dziękuję! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne szorty a pierścionek przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w tych Twoich szortach, boskie *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelacyjne te Twoje szorty:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliczne szorty! Zestaw wyglada fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję :)
    Pierścionek jest mega, a strój nawet pasuje na rozpoczęcie, jakby się uprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no w sumie tak, aczkolwiek tego tak bardzo tu nie widać, że szorty są bardzo krótkie :P

      Usuń
  25. Świetny blog .Zapraszam do mojego ;) http://beciag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierścionek, boty i szorty podobają mi się najbardziej ! :))
    Zapraszam do mnie (:

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie umiem przekonać się do tych spodenek:) no ale każdy ma inny gust:)
    Natomiast pierścionek i koszula rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowności! Takie szorty szczególne przypadły mi do gustu z całej oferty sklepu <3 I boski pierścionek! <3

    OdpowiedzUsuń