Obserwatorzy

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

One

Takiej ramoneski szukałam bardzo długo, na szczęście na ratunek przyszedł mi sklep wholesale-dress :)

tutaj macie bezpośredni link do mojej kurtki: klik


Ponieważ bardzo lubię moją kiedyś już pokazywaną Wam koronkową sukieneczkę, postanowiłam, że użyję ją do tej stylizacji łącząc ją z uroczymi klasycznymi, czarnymi szpilkami oraz wcześniej wspomnianą ramoneską :)
Na rękę założyłam bransoletkę, która ostatnimi czasy jest moją ulubioną - żmijka :)

Ramoneska – wholesale-dress
Sukienka – lillyline
Buty – szpilka
Bransoletka – zielony kot








Polecam Wam te buciki, są bardzo wygodne i tak jak wszystkie z tej aukcji <klik> w bardzo atrakcyjnej cenie :)





to jest zdjęcie ze strony sklepu , na moim nie widać jej tak jak tu - w całej okazałości :)

21 komentarzy:

  1. bransoletka cudowna! ;))

    ładny zestaw! całośc na plus!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się sukienka!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ramoneska swietna ale sukienka jest fantastyczna!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna ramoneska, świetny wybór! bardzo fajny zestaw, dobre połączenie delikatnej koronki z czarną skórą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczna sukienka i bransoletka :)

    Wejdziesz w reklamę/y po prawej stronie bloga w pasku bocznym pod napisem " Kliknij na reklamę " ? :)( Jest to pierwszy gadżet po prawej ) Z góry dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje za tyle miłych słów :):* uwielbiam połączenie delikatnej sukienki z skórzaną ramoneską która nadaje jej charakteru :) świetnie wszystko wygląda, a bransoletkę to bym Ci chętnie skradła ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. buty i sukienka w sam raz <3 ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny look;)

    p.s. jak tam sklep REECN się odezwał? ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie, dziękuję za odwiedziny, też obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiaj widziałam ramoneski w gazecie i od razu się w nich zakochałam . ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ` Śliczna jest ta sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ` PS: Bardzo chciałabym cię zaprosić do zabawy: http://fashion-v.blogspot.com/2012/08/zostaam-nominowana-do-zabawy-7-rzeczy.html :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna stylizacja ! ! ! :)
    Ramoneska jest fantastyczna ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna sukienka, jak i kurtka. Tylko, że nie nosiłabym ramoneski zapiętej w połączeniu właśnie z takimi sukienkami, bo wydaje mi się, że to strasznie pogrubia - zawsze wygląda to tak, jakby człowiek nie miał talii, tylko pod biustem był jakiś balon ;] I nawet najzgrabniejsza osoba na świecie będzie wygladać niekorzystnie. Ale może to tylko takie moje świrowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowna spódniczka ! :D
    zapraszam:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczna sukienka, a z ramoneska tworza zgrany duet!:)
    Pozdrawiam:)
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zestaw świetny, bo uniwersalny. ;)

    OdpowiedzUsuń