Obserwatorzy

wtorek, 7 sierpnia 2012

you, you and you

Jest lato, więc jednym z moich ulubionych elementów stroju są krótkie szorty. Świetnie komponują się z ciemnymi bluzkami, a, że uwielbiam trampki, bez chwili namysłu dodałam je do tej zwykłej, codziennej i wygodnej stylizacji :)
Ponieważ jest to stylizacja na co dzień, postanowiłam pokazać też torbę, która jest w stanie dużo pomieścić i w sam raz nadaje się na wyjście gdy potrzebujemy spakować kilka rzeczy.


Bluzka – new yorker
Trampy – szpilka
Spodenki – diy
Torba – wholesale-orders



 
ponieważ tamto zdjęcie torby jest niewyraźne, wkleiłam tutaj zdjęcie ze strony internetowej, muszę przyznać, że jak na razie torba nieźle się sprawuje :)


Bardzo polecam Wam te trampki oraz wszystkie rzeczy z asortymentu sklepu szpilka :) Są naprawdę świetnej jakości, są to juz moje xx trampki i szczerze mogę powiedzieć, że te są najlepiej wykonane :D


zapraszam na aukcje sklepu szpilka : klik

24 komentarze:

  1. torba, trampki i koszulka ekstra: D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowe szorty :)

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne szorty !
    zapraszam:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie outfity oraz uwielbiam trampki . Również mam ich już kilka par :) Ale marzą mi się teraz trampki takie za kostkę w kolorze białym lub czerwonym .
    Genialne spodenki , buty oraz torebka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog .
    zapraszam do sb . ;b
    www.agatss.blogspot.com
    +obserwuje <3 .

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham trampki :)
    super wyglądaja w takim sportowym looku :)
    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń