Obserwatorzy

sobota, 29 września 2012

Asymetria

Dzisiaj mam na sobie asymetryczną spódniczkę z tiulu elisabest - jest na tyle nietypowa, że w odróżnieniu od często pokazywanych z długim tyłem do kostek, ta spódniczka ma tył, który kończy się nad łydkami :) Dzięki temu jest wygodniejsza :)

Żeby nie było nudno, dodałam bluzeczkę z nadrukiem, a na nogi - baleriny
Jako biżuteria - cudowne bransoletki naryzu - śliczne i delikatne - na żywo jeszcze ładniejsze niż na zdjęciach ! :)

Bransoletki – Naryzu
Spódniczka – Elisabest
Bluzka – Atmosphere
Baleriny - nn








13 komentarzy:

  1. ja tam nie nosze spódniczek ,ale ta wyjątkowo mi sie podoba i jest super :3

    OdpowiedzUsuń
  2. spódniczka wygląda na dziwnie wyciętą, ale bransoletki są świetne ;o ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, to właśnie czyni ją asymetryczną :)

      Usuń
  3. zazdroszczę spódnczki :)
    i bransoletki , świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ale bransoletki ciekawe! :)))

    weź udział w rozdaniu, jeśli masz ochotę. :) do wygrania bon na zakupy. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taką samą bransoletkę :)!

    Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne bransoletki, może skuszę się na taką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam,

    gdzie można nabyć takie bransoletki ?

    http://thisis-katie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń