Obserwatorzy

sobota, 15 września 2012

Gwiazdki :)

W skład dzisiejszej stylizacji wchodzi prześliczna sukienka w urocze gwiazdki, którą dostałam od sklepu indressme (kiedyś reecn)
Z racji tego, że sukienka swoją długością podkreśla nogi, postanowiłam założyć czółenka, które optycznie je wydłużają i wysmuklają :)
Sukienka bardzo ładnie komponuje się z moją ramoneską z eko-skóry :)
Polecam, sukienka jest bardzo wygodna i ładna :-)

Sukienka – indressme
Czółenka – mcArthur
Ramoneska  - wholesale-dress






13 komentarzy:

  1. wow;p ta sukienka jest genialna;p
    też ja miałam dostać, wybrałam sobie w ramach współpracy... ale jakoś nic nie odstałam, nawet tej bluzeczki, którą wygrałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co ty? jeszcze nie dostałaś ?
      Napisz do nich na sales@indressme.com i napisz, jaka jest sytuacja :)

      Usuń
  2. Fantastyczna sukienka, swietnie wyglada w zestawie z ramoneska!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń