Obserwatorzy

sobota, 22 września 2012

Na ryżu

Uwielbiam biżuterię spersonalizowaną. W napisie na wybranym elemencie możemy określić siebie, zaznaczyć ważną dla nas osobę, lub umieścić ważny dla nas cytat, który zagrzewa nas do działania :)

Najczęściej spotykamy biżuterię z wygrawerowanym napisem lub z napisem uzyskanym z pomocą wygiętego drutu.

Dzisiaj chciałam Wam pokazać nową technikę za pomocą której powstają spersonalizowane dodatki takie jak bransoletki, breloczki czy amulet.
Słyszałyście kiedyś o napisach na ziarnku ryżu ? Takie małe ziarenko z napisem zostaje umieszczone w malutkiej fiolce, która jest elementem bransoletki, zawieszki lub breloczka.

Zamawiając takie cudeńko możemy wybrać napis, kolor wody w fiolce, kolor sznureczka.
Zapewniam Was - efekt jest przepiękny - mam takie dwie (niedługo pojawią się w stylizacjach) i jestem w nich zakochana - małe i delikatne - POLECAM :)

Wyroby z napisami na ziarnku ryżu możecie znaleźć na http://www.otostrona.pl/napisy/

 





Jak Wam się podobają Te rzeczy ? Mi baaardzo, uważam, że napisy na ryżu to strzał w dziesiątkę :) 


10 komentarzy:

  1. Właśnie wczoraj oglądałam je na allegro i zastanawiam się nad kupnem wisiorka i bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. woooow nigdy o tmy nie slyszalam ;o a to bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello, I found a blog from a friend and I went to visit! I loved your post and I'll stay on top of all the news!

    I hope my blog:

    www.todacharmosa.com

    If you want to follow me I'll be very happy! ♥ hugs

    www.facebook.com / blogtodacharmosa

    Instangram @ pathyamorinha

    OdpowiedzUsuń