Obserwatorzy

niedziela, 28 października 2012

Grey

Witajcie :)
Mam okropnie dużo roboty (szkoła) więc ja tu tylko na chwilę :)
Chciałam Wam pokazać uroczą szarą kobiecą sukienkę. Doskonale nadaje się na zimniejsze dni, polecam do kryjących rajstop (najlepiej czarnych) :)
żeby nie było za smutno, założyłam jeszcze uroczy wisior - sowę zegarek (prześliczna, a z resztą zerknijcie na zdjęcia :] ) na rękę złote "szpony" - zdecydowanie najdziwniejsza i najbardziej oryginalna z moich bransoletek ;)

Sukienka – elisabest
Biżuteria (wisior i bransoletka) – jubileno
Buty - szpilka







8 komentarzy:

  1. bardzo fajna ta sówka , sukienka ma ładny krój , podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta sówka...
    Obserwuje, wpadnij do mnie jak będziesz miała
    czas :
    trooololooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna sowa ♥


    gorąco zapraszam do odwiedzenia i zaobserwowania mojego bloga :
    http://seriessworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sowa jest przeurocza! Pozdrawiam:*.

    OdpowiedzUsuń