Obserwatorzy

sobota, 13 października 2012

Leggi & Torba


Witam :) Dziś pokażę Wam najnowsze łupy z oasap :)
Są to torba oraz leggi :)
Połączyłam je z kardiganem, czarnym adidasami oraz białą bokserką :)
Co do leggów - ponieważ są na mie troszkę za krótkie planuję do nich dokupić getry - ocieplacze : jaki kolor według was powinnam wziąć pod uwagę ?

PS. Bardzo proszę o kliki w link oasap : http://www.oasap.com/ 
 Z góry dziękuję :) Powiadomcie mnie w komentarzach o kliknięciu, to się odwdzięczę :)

Leggi – oasap
Torba – oasap
Kardigan – Zara
Bokserka – nn
Buty – F&F








 Te leggi to coś dla zmarzluchów - są ocieplane grubym "kocem" :P Są dzięki tem baardzo cieplutkie :) Już nie mogę się doczekać jak będę śmigała w nich w zimie po lodowisku :)




 

36 komentarzy:

  1. ale super legginsy! ile za nie dałas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. $22.00 tutaj : http://www.oasap.com/trousers-leggings/3814-chic-stripes-with-snowflake-leggings.html

      Usuń
  2. Jejku! Szukałam tych legginsów kupę czasu! Uwielbiam takie wzory! ;) Torba też jest świetna! ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. jezuuuu ! kocham twoją torbę !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne legginsy:) Obserwuje. Klikneła(u mnie też możesz kliknąć w rekalmy). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. te rajstopy czy co to jest są cudne <3.


    http://my-live-my-crazy-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna torebka :) Super blog :D
    Może poobserwujemy ? ;>
    Odp pod moją notką :)
    welcome-in-my-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne legginsy:D chyba sobie muszę takie znaleźć jak są dodatkowo ocieplane;D

    OdpowiedzUsuń
  8. legginsy fajne ale moją uwag przykuła super torba:D

    OdpowiedzUsuń
  9. kliknęłam, ale spokojnie, nie po to,byś się odwdzięcząła ;)
    świetny ten kardigan. Właśnie sobie uświadomiłam,że nie mam w szafie nic brązowego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny zestaw ;) Świetne legginsy i torebka!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale świetne legginsy! bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wiedziałam,że są ocieplane legginsy O.o ale faktycznie - getry to fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny kardigan! :) muszę odwiedzic Zarę w najbliższym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super leginsy, kojarzą mi się ze świętami. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. legginsy są super, ale faktycznie trochę przykrótkie. ale myślę, że do jakiś workersów powinny pasować :)
    kliknęłam, udanej współpracy ;dd

    OdpowiedzUsuń
  16. o kurcze takie ocieplacze to dla mnie w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. genialne są te legginsy, marzę o takich, wzór..marzenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze chciałam takie spodnie *.*


    gosiabortnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniałe ciepłe legginsy i cudowna torebka
    ♥ ♥ ♥ ♥
    całusy:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post! :) I'm you new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank's! Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  21. legginsy są świetne myślę, że z beżowymi getrami będą się prezentować jeszcze lepiej!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też mam podobne legginsy :) a torebka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej!
    Bardzo ładny blog. Obserwujemy ?
    http://charlottevogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wyglądasz, masz przeee długie nogi :) !

    xoxo

    OdpowiedzUsuń