Obserwatorzy

sobota, 24 listopada 2012

Biało czarna-czarno biała

Sukienka, którą dziś Wam pokazuję, jest bardzo podobna do pokazywanej już kiedyś na blogu która była cała czarna. Ta jednak jest z białej koronki, ale pod spodem ma czarną poszewkę, dlatego nie można o niej powiedzieć, że jest cała biała :)

Bardzo ładnie dopasowuje się do sylwetki, a o tym, że jest bardzo wygodna to już nie muszę wspominać :)

sukienka pochodzi ze sklepu internetowego http://lillyline.pl/


Sukienka – lillyline
Buty – szpilka
Naszyjnik – romwe





24 komentarze:

  1. śliczna sukienka :)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bony do takich sklepów jak : C&A, H&M, Reserved czy New Yorker :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego mi się koronkowe sukienki niesamowicie podobają, a źle się w nich czuję? Aghr!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny naszyjnik, gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Koronkowe sukienki sa cuuudne! sama jestem posiadaczką jednej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie , fajnie ;)

    pozdrawiam, Aieaa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka jest śliczna :))
    fajny naszyjniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna koronka! Bardzo łądnie lezy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna sukienka :) (obserwuje)

    Zapraszam do mnie
    nikola-nikolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam koronkowe sukienki, a ta jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam białe, koronkowe sukienki *.*
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. witaj. ciekawy blog. obserwuję.
    zapraszam do mnie na nowy cykl o urodzie!
    http://nothingobliges.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super strój !!! Super blog !!! Zapraszam na mój:

    http://www.modowo-kinia.blogspot.com
    KOMENTUJ , OBSERWUJ , ZAGLADAJ
    To dla mnie bardzo wazne !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Looks adorable!

    X, Ancia
    overdivity-fashion.blogspot.com
    If you like my blog and follow via GFC, Fb or other social media, leave a comment and I'll make sure to follow back :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudny naszyjnik i sukienka też :)
    zapraszam do mnie , w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, masz super bloh i ta sukienka jest boska, słuchaj mam prośbę, widzę że zarabiasz na blogu, i czy mogłabyś do mnie napisać na e-mail joasia-2000@gazeta.pl jak t zrobiłaś czy ci się oplaca, czy od tamtego czasu wzrosła ci ilość wejść i komętarzy i jeżeli byś wogóle mogła to ile zarabiasz (to pytanie jest nie na miejscu, ale chciała bym bardzo to wiedzieć) Po za tym obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń